İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

3 Mayıs 2017 Çarşamba

Farmasi Hydravite Fondöten

Farmasi Hydravite Fondöten
Farmasi Hydravite Fondöten

Herkese merhaba :) Geçen hafta Sosyal medyada (instagram Farmasi Pınarı olarak bilinen Pınar Hanım'dan bir kargo aldığımı buradaki yazımda sizlerle paylaşmıştım. Pınar Hanım'ın bana denemem için gönderdiği ürünler arasında Farmasi Hydravite Fondöten de vardı. Farmasi Hydravite Fondötenin bende olan rengi 24 Neutral rengi.



Farmasi Hydravite Fondöten
Farmasi Hydravite Fondöten

Farmasi Hydravite Fondöten 30 ml lik bir ambalaja sahip ve tüp içerisinde yer alıyor. Çevirmeli kapaklı olması çantaya attığımızda açılıp dökülme riskini ortadan kaldırıyor. Açıldıktan sonra da 24 ay içerisinde fondöteni tüketmemiz gerekiyor.  Su bazlı olan Farmasi Hydravite Fondöten içeriğindeki özel nemlendiriciler sayesinde cilde nem kazandırıyor.


Farmasi Hydravite Fondöten
Farmasi Hydravite Fondöten

Fondöteni sürdükten sonra cildimin sağlıklı ve canlı bir hal almasını çok sevdim. Gün boyu da bir yere kaybolmadığı gibi ilerleyen zamanlarda da pullanma vs gibi bir sorun yaşamadım. Ayrıca Farmasi Hydravite Fondöten tüm cilt tipleri için uygun bir ürün.

Farmasi Hydravite Fondöten
Farmasi Hydravite Fondöten

Kapatıcılığına gelirsek; Yüzünüzde çok fazla gözenek sorunu varsa kapatıcılığı sizi tatmin etmeyebilir ama günlük kullanım için gayet başarılı bir kapatıcılığa sahip Farmasi Hydravite Fondöten. Benim gözenek sorunum olduğu halde günlük kullanım için ben çok beğendim bu fondöteni.

Üst fotoğrafta ilk yedirilmemiş halini sizlerle paylaşmak istedim. Alt fotoğrafta ise birazcık parmağımla cildime yedirdim. Üç farklı renk seçeneği olan Farmasi Hydravite Fondötenin umarım ilerleyen zamanlarda renk scalası genişler.

Farmasi Hydravite Fondöten
Farmasi Hydravite Fondöten

Alttaki fotoğrafta ise Farmasi Hydravite Fondöteni cildime iyice yedirdim.  Yüzüm koluma göre şu an daha koyu aslında. Farmasi Hydravite Fondötenim rengi ilk sürdüğümde iyi gibi gelmişti ama sonra kullandıkça biraz koyu kaldığını farkettim ve pudra ile dengeledim. Yazın bronz tenimle ise elimden düşmeyecek bu fondöten.

Farmasi Hydravite Fondöten
Farmasi Hydravite Fondöten

Ürünü satın almak isterseniz Pınar Hanım'a instagram veya kendi sitesi olan  Farmasi Pınarı ndan ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. sanki biraz oksitlenecek gibi geldi bana.. farmasi fondöten hiç denemedim ama BB kremler 10 numara :-))

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13