İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

6 Ocak 2017 Cuma

Makyaj Saati Alışverişim 1

Models Own Chrome Color Club
Makyaj Saati Alışverişim

Herkese merhaba :) Yeni yıl nedeni ile bir çok marka ve internet sitesi çeşitli kampanyalarla indirim yaptılar. Bu sitelerden biri de ilgi ile takip ettiğim Makyaj Saati sitesiydi. Sitede %50 indirim olduğunu duyunca hemen siteye girip siparişimi verdim :)



Models Own Color Club
Makyaj Saati Alışverişim

Daha önce silver rengini alıp hatta yazısını da yazdığım ( buradan okuyabilirsiniz) Models Own markasına ait Chrome ojelerden bir kaç renk daha aldım. Bu ojeler ile ilgili yorumum ve deneyimlerimi eski yazımda okuyabilirsiniz. Benim için bu ojeler metalik efektli ojeler nedenini Silver oje yazımı okuyunca anlarsınız.


Models Own
Models Own Chrome

Models Own Chrome serisinden aldığım renkler ise ; Red, Mauve, Cerise
Aslında almak istediğim bir renk vardı ki o renk tükenmişti. Artık başka sefere dedim :)

Halojenli Oje
Color Club Halojenli Ojeler

Diğer aldığım ojeler ise Color club markasının Halojenli ojeleri oldu. Bu seriden de aldığım renkler; Cyrstal Baller, We'll Never Be Royals, Fingers Crossed.

Models Own Chrome serisinin normal satış fiyatı 30 tl, Color Club Halojenli ojeler ise 45 tl. 
%50 indirimli alışveriş yaparak karlı bir alışveriş yaptığımı sanıyordum ama aynı site yılbaşına bir kaç gün kala %60 indirim oranını açıklayınca bir kaç oje alarak daha karlı bir alışveriş yapmaya karar verdim. Bu alışverişi de başka yazıda sizlerle paylaşacağım :)

Sizin Models Own ve Color Club ojeler hakkındaki düşüncelerini, deneyimleriniz nedir?
En sevdiğiniz renkler hangisi?
Yorumlarınızı bekliyorum :) Görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Ay valla %50 indirimi görünce ben de patlattım bir alışveriş; Models Own Vintage Rose paleti, Chrome-Gold oje, Poshé oje kurutucu (mini), Color Club Antiqued ve Color Club simli Eat Your Cake (idi galiba) ojeleri aldım :) Sonra dğn o fırsat kodunu görünce, Hilal'de görüp bayıldığım Color Club Burnt Out ojeyi aldım ve Poshé'ye aşırı bayıldığım için yedekledim :) Sen de aldıklarını güle güle kullan canım! Chrome'lardan Copper ve Rose rengini istemiştim ben de ama tükenmişti, başka indirime kısmet :))) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum zor tuttum kendimi resmen almamak için .. güle güle kullan..

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13