İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

25 Şubat 2015 Çarşamba

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

Bugün sizlere uzunca zamandır aklımda olan ama bir türlü sahip olamadığım far bazı Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Originali tanıtmak istiyorum. Aslında bu ürünle ilgili blogger arkadaşımlarım bir çok yazı yazdı ama bir de benden dinleyin istedim. :)

Urban Decay Türkiye'de satılmıyor ne yazık ki :( Bir ara Sephora'da vardı ama sanırım artık orada da mevcur değil. Hal böyle olunca bu ürünü ya buraya getirenlerden satın alınması gerekiyor ya da yurt dışından. Ben de Beautybay sitesinde satıldığını görünce ve baktım ki Türkiye'ye gönderim de mevcut hemen risk aldım ve ısmarladım. :) Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original 6ml olan boyunda alıp denemek istedim. Bu boyun fiyatı 12 dolar, diğer boyu ise 11ml o da 24.10 dolar fiyatında. 


Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

Gelelim özelliklerine; Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original renk olarak ten rengi tonunda ama sürüldüğünde şeffaflaşıyor. 24 saate kadar göz farınızın dayanacağını vaad ediyor. Yoğunluk olarak koyu bir yoğunluğa sahip akışkan değil. 

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original a sahip olduktan kısa bir süre sonra denemeye başladım. Çok az bir baz sürmek gerçekten yeterli oluyor fazlasına gerek yok. Far bazının faydalarını hatırlamak gerekirse;
Göz farının ya da göz kaleminin daha uzun dayanmasını sağlar, 
Göz farının renginin daha canlı görünmesine katkıda bulunur,
Göz farının göz kapağında birikme yapmasına engel olur, 

Ürünü denediğimde gerçekten süper bir ürün olduğuna kanaat getirdim. Gün sonunda bile hala göz makyajım ilk yaptığım zamanki gibi aynen bozulmadan duruyordu. Göz farı daha canlı görünüyordu. Göz kapağımda bir birikme kesinlikle olmadı. Türkiye'de satılmadığı için ulaşılması zor bir ürün olması tek olumsuz yanı bence. 

Türkiye'de satılan ürünlerden Nars ve The Balm'ın far bazları da bu ürünün aynı kalitesinde olmasa bile alternatifi olabilir sizlere ;)

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13