İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

12 Şubat 2015 Perşembe

Sömestr Tatili indirimli Aksesuar Alışverişi

H&M Aksesuar
H&M Aksesuar
Sömestr tatilindeyken haftaiçi geniş geniş vaktim de olunca mağazalar sakinken biraz alışveriş yapayım dedim. Haftasonu malum heryer çok kalabalık oluyor özellikle de indirim zamanları neyseki haftaiçi boş vaktim de bunu da halletmiş oldum.


Genelde kozmetik ve makyaj postları yazarım ama arada böyle kaçamaklar da oluyor bence güzel de oluyor çeşit yapmanın sakıncası yoktur bence.

Gelelim aldıklarıma ;)
H&M mağazası ne yazık ki diğer markalar kadar yaygın ve kolay ulaşabilir mağazalar açmıyor. Denk gelince hemen faydalandım. İki kolye kaptım. Biri üzerinde de yazdığı gibi indirim sebebiyle 7 tl, diğeri ise 10 tl ve bence gayet uygun fiyatlar.

H&M Aksesuar
H&M Aksesuar

H&M Aksesuar
H&M Aksesuar

Koton mağazasında da hem giyecek hem de aksesuar açısından bir sürü güze şey var ama gidip gelip alsam mı almasam mı diye kararsız kaldığım bu kolye sonunda sepetime girdi. Yazın üzerindeki renklerle yani bir sürü renkle kombin yaparım diye düşünüyorum hatta yaza kalmam kış ve baharı da değerlendiririm bence ;) Fiyatı 25 tl civarı olması lazım.

Koton Aksesuar
Koton Aksesuar

Koton Aksesuar
Koton Aksesuar
Forever New benim en sevdiğim mağazalardan biri. Bu güzel küpe ve bilekliği görünce dayanamadım ;) Işıltılı ve taşlı şeyler tam benim zevkime göre. Bileklik 19 tl, küpe ise 10 tl

Forever New Aksesuar
Forever New Aksesuar

Forever New Aksesuar
Forever New Aksesuar
Gelelim Six mağazasına  :) Metro istasyonlarının birinde keşfettim ilk bu mağazayı sonra nerede var başka acaba derken Avm lerde yerini alması beni mutlu etti. Çok güzel şeyler satıyor ara sıra girip bakarım denk geldikçe. Sevgililer Gününün yaklaşması nedeniyle indirimli ürünlerin dışında tüm ürümlerde %14 de ek indirim vardı.

Kedili küpere bayıldım, zaten kedili, Eiffelli herşeyi çok severim bilen bilir. Küpeler 13 tl civarı, Yüzük güzel tonlu mavi taşlardan oluşuyor. Fiyatı 16 tl, Kolye ise acayip hoşuma gitti. 27 tl ;)

Six Aksesuar
Six Aksesuar

Six Aksesuar
Six Aksesuar

Six Aksesuar
Six Aksesuar









2 yorum:

  1. Cidden hoş aksesuarlar, iyi günlerde kullan hepsini :) Bende beklerim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel, iyi günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13