İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

7 Mart 2014 Cuma

Maybelline Superstay 14Hr Ruj

                        

Bu aralar sık sık Maybelline SuperStay 14Hr rujların reklamına denk gelince hazır Gratis'de Kadınlar Günü indirimi varken alıp denemek istedim. Pembe rujlara doymayan biri olarak yine bir pembe renk olan 110 Neverending Pink i seçtim. 

Ürün 14 saat kalıcılığı ve yapışkanlık hissi vermediğini vaad ettiği için bayağı bir ilgimi çekti ve bir heves hemen denedim. Bir kere rujun sürümü biraz zor geldi ayrıca çok olmamakla birlikte hafif bir yapışkanlık hissettim. Topak olmaması güzel ama yine de yapışkanlığı biraz var. 

Kalıcılığına gelirsek; saatime bakmadım ama yaklaşık 2 saat sonra rujdan eser yoktu diyebilirim. Seri toplamda 20 renk eğer memnun kalsaydım gözüme kestirdim bir kaç rengi daha alacaktım.

                        

Ürünün normal fiyatı 23 Tl ama Gratis indirimi olduğu için yarı fiyatına almış oldum. Normal ruj niyetine kullanıp bitirmeye karar verdim :)

                       

                        

2 yorum:

  1. bu seri benimde ilgimi çekmişti ama diğer rujlar gibi tazeleme gerekecek galiba çok hoş rengi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 14 saat etkili değil anca işte arada dediğiniz gibi tazelemek gerek ;)

      Sil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13