İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

29 Ocak 2014 Çarşamba

The Balm Eyeliner



Uzun zamandır eyeliner sürme denemelerime son vermiştim ki The Balm'ın eyelinerını keşfedene kadar...
Açıkcası göz kalemi daha kolay geliyordu bana ama eyeliner sürmüş birini görünce de hoşuma gitmiyor değildi :) Bu da bir beceri ve ben henüz beceremiyorum sadece becermeye çalışıyorum :)

Gratis indiriminde The Balm standına göz atarken çalışan elamanın tavsiyesi üzerine eyelinerı denedim ve gerçekten ilgimi çeken özellikleri olduğunu farkettim. Bana göre artıları neler mi? 
  • İnce uçlu olmasına rağmen neden bilmiyorum ama rahat sürülebiliyor.
  • Kuruduktan sonra matlaşıyor ve ilk ıslak parlak görüntüsü ortadan kalkıyor. (Ben çoğu eyelinerın kuruduktan sonra da parlak göründüğüne şahit oldum.)
  • Çabuk kuruyor ve kuruduktan sonra sanki dövme gibi parmağınızla ne kadar üstünden geçerseniz geçin kesinlikle akma ya da dağılma yapmıyor. ( Bu biraz hızlı sürmeyi gerektiriyor olabilir :) )







Aşağıdaki fotoğrafların en sonuncusunda eyeliner sürme denemelerimden birini görüyorsunuz. Eyeliner sürme konusunda çok başarılı olmadığımın farkındayım ama süre süre öğreneceğim inşallah. Gözlerim iri olduğu için ince sürülen eyeliner bence bana yakışmıyor o yüzden kalın sürmek daha güzel gösterebilir. Üçgenimin genişliğinin sebebi de bu ;)

Hediye çekilişime hala katılmadıysanız buradan TIK TIK :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13