İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

12 Ocak 2014 Pazar

SEPHORA'DA İNDİRİM VAR!!!

                                                 

Sephora'da indirimi duyunca göz kalemimi indirimde alırım hayali ile hemen gittim ama göz kalemlerinden indirimde olanlarında siyah renk kalmamıştı. Diğer renkleri de kullanamam diye ben almak istemedim. Hal böyle olunca ne var ne yok diye bir bakındım. Ojelerini çok seviyorum ama elimde olduğu için ondan almadım. Bir tane powder foundation aldım uzun zamandır denemek istiyordum.  Fiyatı uygun 20 Tl.
                               

Gümüş renkli mascara ve eyeliner da ilgimi çeken bir başka ürün oldu. Simli bir yapısı var ayrıca başka renkleri de mevcut. Özel geceler için güzel olur. Fiyatı 20 Tl 
                               

Ambalajı sayesinde ilgimi çeken bir başka ürün ise makyaj paleti oldu. Işıltılı görünüşü ile çok şık duruyor. Boyutu küçük olduğu için heryere yanımda götürebilirim diye düşünüyorum. İçinde ruj, göz farı ve allık mevcut tabi bir kaç renk. Fiyatı 20 Tl
Ürünlerin performslarını en kısa zamanda size yazacağım çünkü daha kullanmaya fırsat olmadı ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13